021.423.22.45

Rubin 2000
Trodat Royjet Trotec Rowmark Horray Studex
RECOMANDAM
Home Despre noi Comenzi Parteneri Stiri & Noutati Cariere Contact

Politica cu privire la protecția datelor personale


Vă mulțumim pentru vizitarea site-ului nostru și pentru interesul acordat companiei noastre. Vă asigurăm de faptul că tratăm cu seriozitate protecția datelor dumneavoastră.
Această politică de confidențialitate se referă la modul de colectare și utilizare a datele personale furnizate pe pe site-ul www.rubin2000.ro sau către compania noastră. Pentru întrebări în legatură cu această politică de confidențialitate, ne puteți contacta în scris la adresa Strada Ilioara, nr 16Q, sector 3, București (în atenția Departamentului de Marketing – Protecția Datelor) sau prin e-mail la adresa newsletter@rubin2000.ro.

1. Cine suntem?
S.C RUBIN 2000 IMPORT-EXPORT S.R.L. (în continuare RUBIN 2000), în calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.rubin2000.ro, respectă caracterul privat și securitatea informației furnizate de către dumneavoastră atunci când utilizați acest website sau în relație cu compania, inclusiv a datelor cu caracter personal, scop în care a creat și aplică prezenta Politică de Confidențialitate. Accesul/vizitarea acestui website de către dumneavoastră sau contactarea companiei se supune Termenilor și condițiilor de utilizare și Politicii de confidențialitate, implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea și reprezintă întreaga înțelegere (contractul) dintre părți. RUBIN 2000 stochează și prelucrează datele cu caracter personal, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal Nr. 677/2001, cu modificările și completările ulterioare. Atunci când spunem “noi”, “ale noastre”, “al nostru”, entitatea la care ne referim este RUBIN 2000.

2. Ce sunt datele cu caracter personal?
Date personale înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu: adresa de e-mail, nume, adresă) sau indirect (de exemplu: CNP-ul dumneavoastră). Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa de e-mail / domiciliu / telefonul mobil, numele de utilizator, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

3. Cum vă colectăm sau primim datele?
Colectăm sau prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când interacționați cu noi prin intermediul site-urilor, formularelor, aplicațiilor, dispozitivelor, sau mărcilor pe site-urile sociale, precum și în alte moduri (de ex: atunci când participați la un eveniment organziat de către noi sau la un târg de profil unde suntem expozanți). Uneori ne oferiți direct acest lucru (de exemplu, atunci când creați un cont, atunci când ne contactați, atunci când cumpărați de pe site-urile noastre / aplicații sau magazine), uneori le colectăm sau, uneori, primim datele dumneavoastră de la alte terțe părți precum parteneri de afaceri (de ex: atunci când contactați furnizori externi iar, în baza contractului de distribuitor încheiat între RUBIN 2000 și aceștia, direcționează cererea dumneavoatră către noi), subcontractanți de servicii tehnice, de plată și de livrare, agenții de publicitate, furnizori de servicii de analiză, furnizori de servicii de cercetare de piata, agenții de informații privind creditele , inclusiv alte entități din grupul RUBIN. Nu vom colecta sau prelucra date cu caracter personal sensibile legate de dumneavoastră (de exemplu informații despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice, sănătatea, viața sexuală sau orientarea sexuală), cu excepția cazului în care (a) aceste date cu caracter personal sensibile sunt relevante pentru un anumit scop în care prelucrăm datele cu caracter personal, (b) suntem obligați să facem acest lucru prin lege; și/sau (c) în cazul în care ne-ați furnizat consimțământul dumneavoastră explicit în mod separat. În cazul în care ne furnizați în mod voluntar date cu caracter personal (inclusiv date cu caracter personal sensibile) prin interacțiunea dumneavoastră cu site-urile noastre sau prin corespondența cu noi prin telefon, e-mail sau în orice altă modalitate, din proprie voință și nu la cererea noastră, vom șterge astfel de date cu caracter personal din sistemele noastre dacă nu considerăm că prelucrarea acestora este necesară pentru un scop legitim al RUBIN 2000.

4. Ce date colectăm?
Folosim datele personale numai după ce primim acordul dumneavoastră, în mai multe feluri:

Adresa de email
În cazul în care ne-ați furnizat adresa dumneavoastră de mail și consimțământul, o vom folosi pentru a vă trimite emailuri de informare, publicitate și de marketing privind produsele, serviciile, promoții și ofertele noastre; de asemenea, o vom folosi și pentru a vă transmite mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (schimbări în site, modificări privind datele de contact, etc);

Prenumele și Numele
În cazul în care ne-ați furnizat Prenumele și Numele dumneavoastră, folosim aceste date pentru a personaliza email-urile și mesajele pe care le primiți de la noi. Platforma pe care o folosim pentru email marketing ne permite personalizarea pe baza datelor furnizate de abonați; de asemenea, acolo unde e cazul, folosim aceste date pentru facturare sau pentru a încheia contracte de colaborare sau prestării servicii;

Numărul de telefon
În cazul în care ne-ați furnizat Numărul de Telefon, folosim aceste date pentru a vă putea contacta rapid cu privire la statusul comenzii, livrare, noutăți despre produse (de exemplu, dacă cereți să vă anunțăm telefonic atunci când un produs revine pe stoc);

Numele companiei
În cazul în care ne-ați furnizat numele companiei pentru care lucrați, sau pe care o administrați, folosim aceste date pentru facturare sau pentru a încheia contracte de colaborare sau prestări servicii și pentru îndeplinirea obligațiilor legale;

Funcția
În cazul în care ne-ați furnizat date privind funcția deținută în cadrul companiei dumneavoastră, folosim aceste date pentru încheiere de contracte de colaborare sau prestări servicii, sau atunci când este necesar (de ex: participarea la un eveniment organizat de către noi sau colaboratorii noștri unde accesul se face pe bază de invitație / badge);

Datele de facturare
În cazul în care ne-ați furnizat datele de facturare (CNP, CUI, Numărul de Înregistrare la Registrul Comerțului, Adresa Sediului Firmei, Contul Bancar, Numele Băncii, Numele Reprezentantului Legal, Funcția Reprezentantului Legal), folosim aceste date pentru a încheia contracte de colaborare sau prestări servicii, pentru facturarea produselor / serviciilor sau pentru îndeplinirea obligațiilor legale;

Datele despre browser / IP / dispozitiv
În cazul în care ați fost de acord să colectăm detaliile despre Browser, IP, Dispozitiv, referințe și pagini vizualizate la vizitarea site-ului sau a aplicațiilor noastre, folosim aceste date pentru a determina cum folosiți site-ul nostru, scopul fiind să facem schimbările necesare pentru ca dumneavoastră să găsiți mai ușor produsele sau informațiile pe care le căutați. Putem colecta și date despre vizita dumneavoastră, de exemplu acest lucru poate include Localizatoare uniforme de resurse (URL) complete, secvență de clickuri către, prin și de la site-urile noastre (inclusiv data și ora), informațiile sau produsele pe care le-ați vizualizat sau căutat (inclusiv articolele de top citite, categoriile de top accesate, timpii de răspuns al paginilor, erorile de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini (inclusiv timpul mediu petrecut pe anumite pagini, vizionarea anumitor produse, conținuturi sau videoclipuri), timpul mediu petrecut într-o aplicație și numărul de vizualizări din astfel de aplicații, numărul mediu de articole vizualizate pe site-urile noastre, informații privind interacțiunea cu paginile (cum ar fi derularea, clickurile și trecerile de mouse), metodele folosite pentru a naviga pe pagină, datele despre comportamentul Utilizatorilor și orice număr de telefon folosit pentru a apela sau orice adresă de e-mail folosită pentru a contacta reprezentanții departamentului nostru de servicii pentru clienți.
Vă asigurăm de faptul că întodeauna vom cere mimimum de date necesare, însă trebuie să subliniem faptul că fără datele furnizate este posibil ca anumite părți din site să nu funcționeze corect, să nu putem colabora, sau să nu vă putem contacta sau anunța cu privire la produsele sau serviciile din portofoliul nostru de care ați putea fi interesat(ă).

5. Ce facem cu datele dumneavoastră?
Cele mai frecvente cazuri în care prelucrăm datele dumnevoastră personale sunt:
    • - Oferirea de informații legate de serviciul sau produsul pe care l-ați solicitat prin mijlocul de comunicare pe care l-ați solicitat (telefonic, email, adresă scrisă, fax, SMS, etc);
    • - Pentru exercitarea contractului cu dumneavoastră (de exemplu, pentru a livra produsele pe care le achiziționați pe site-urile / aplicațiile noastre; pentru a va afla părerea cu privire la produsele / serviciile pe care le furnizăm);
    • - Pentru respectarea cerințelor legale (de exemplu, facturarea produselor și serviciile comandate de către dumneavoastră);
    • - Pentru a personaliza conținutul site-ului prin crearea de conținut relevant pentru dumneavoastră;
    • - Administrarea, îmbunătățirea și desfășurarea activității pe site (analizăm preferințele și activitatea dumneavoastră pentru a vă putea oferi informații și oferte relevante);
    • - Informarea prin newslettere cu privire la activitățile de marketing (oferte, noutăți, reduceri, campanii promoționale, concursuri, articole informative);
    • - Trimiterea de invitații la evenimente și conferințe, oportunități de training;
    • - Activități post-vânzare care cuprind relații cu clienții, evaluări ale produselor și a serviciilor, oferte suplimentare, înlocuiri de produse, retururi;
    • - Trimiterea de felicitări prin email sau Poștă cu ocazia evenimentelor speciale, precum Crăciun, Paște, etc.

    Dacă nu furnizați datele personale cerute, acest lucru poate afecta capacitatea noastră de a vă furniza informații despre produsele și serviciile noastre.

    6. Cu ce scop colectăm datele dumneavoastră?
    Scopul colectării datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiară, marketing (publicitate online, informări pe mail, statistică, etc), efectuarea de comenzi, informarea clienților privind evoluția și starea comenzilor precum și celelate activități care decurg din acestea ( de ex: livrarea comenzilor, activități post-vânzare pentru măsurarea satisfacției clienților, etc), încheierea de contracte și acorduri de colaborare sau prestări servicii. Numai datele necesare sunt transmise mai departe către prestatorii de servicii (vezi punctul 7 pentru mai multe detalii). Nu vom vinde însă datele dumneavoastră către terţi şi nici nu le vom valorifica în alte scopuri. Întodeauna vom folosi datele numai pentru scopurile precizate. Vom păstra datele dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a vă oferi orice servicii pe care le solicitați (vezi punctul 5 pentru mai multe detalii). Vom păstra și vom utiliza informațiile dumneavoastră necesare pentru a ne conforma obligațiilor legale, pentru a rezolva disputele și pentru a ne pune în aplicare acordurile.

    7. Durata stocării datelor
    Datele personale colectate sunt prelucrate și stocate până la îndeplinirea scopului în care au fost colectate și prelucrate. De exemplu, dacă sunteți un Partener comercial, vă vom păstra datele cu caracter personal pe perioada exercitării relației contractuale cu dumneavoastră. În cazul în care avem o relație comercială continuă cu dumneavoastră în calitate de Partener comercial (de exemplu în cazul în care putem utiliza aceleași date cu caracter personal în relații contractuale separate cu dumneavoastră), vom continua să păstrăm aceste date cu caracter personal până la încetarea relației noastre comerciale și pentru perioada minimă de păstrare impusă de lege. În cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul consimțământului dumneavoastră, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate de-a lungul perioadei în care avem consimțământul dumneavoastră. În astfel de cazuri, vom înceta prelucrarea datelor cu caracter personal respective în scopurile relevante, sub rezerva oricărei obligații legale de a prelucra aceste date cu caracter personal și/sau a nevoii noastre de a prelucra aceste date cu caracter personal în scopul exercitării drepturilor noastre legitime (inclusiv a drepturilor legitime ale altor persoane). Datele dumneavoastră vor fi șterse în termen de 3 ani de la încetarea relațiilor cu noi. Dacă legea impune un termen de păstrare a datelor dumneavoastră (de ex. în cazul facturării termenul prevăzut este de 5 ani), datele vor fi păstrate până la expirarea acelui termen. Dacă ne solicitați ștergerea datelor, în acord cu dreptul dumneavoastră de a face o astfel de solicitare de ștergere, vom proceda la ștergerea datelor, cu excepția situațiilor în care suntem obligați să le păstrăm.

    8. Ce drepturi aveți asupra datelor dumneavoastră personale?
    Puteți să ne solicitați să vă confirmăm dacă datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de noi, să vă furnizăm o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal și/sau să le corectăm. În anumite circumstanțe, aveți dreptul să ne solicitați să ștergem datele dumneavoastră cu caracter personal sau, în baza dreptului la portabilitate, să ne cereți să transferăm o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal către dumneavoastră sau către alte entități. Aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune unor prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal (de exemplu, utilizarea prelucrării în scopuri de marketing direct sau anumitor decizii luate numai prin prelucrare automatizată (inclusiv crearea de profiluri). În cazul în care v-am solicitat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ fără efecte negative asupra dumneavoastră. În cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal deoarece avem un interes legitim în a proceda astfel aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune acestei prelucrări. De asemenea, aveți dreptul să restricționați prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite circumstanțe. Rețineți faptul că drepturile dumneavoastră descrise mai sus pot fi limitate în anumite situații și fac obiectul legilor și reglementărilor aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal; de exemplu, dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal poate fi limitat în cazul în care putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal care prevalează față de interesele dumneavoastră. Pentru exercitarea acestor drepturi sau pentru a vă informa asupra datelor personale pe care le dețineti, vă rugăm să vă adresaţi în scris la adresa Strada Ilioara, nr 16Q, sector 3, București (în atenția Departamentului de Marketing – Protecția Datelor) sau prin e-mail la adresa newsletter@rubin2000.ro. Este posibil să vă cerem să vă dovediți identitatea sau să ne oferiți alte date de indentificare oficiale pentru a împiedica aceesul unei persoane neautorizate la datele dumneavoastră și pentru a vă putea răspunde cererii dumneavoastră. Vă vom soluționa cererea în maximum 1 lună de la primirea acesteia. În cazuri excepționale, și numai cu acordul persoanei vizate, termenul se poate prelungi cu încă o lună. Nu vom percepe o taxă pentru a răspunde cererii dumneavoastră cu excepția cazului în care acest lucru este permis de lege și, în cazul în care se poate percepe o astfel de taxă, aceasta va fi rezonabilă și proporțională cu cererea dumneavoastră. În cazul în care cererile de informare asupra datelor cu caracter personal sunt vădit nefondate sau excesive, dar mai ales repetitive, vom percepe o taxă rezonabilă de procesare a informațiilor. Recunoaștem dreptul persoanelor vizate de a se plânge autorității de supraveghere privind protecția datelor.

    9. Partajarea datelor personale
    Nu am vândut, nu vindem și nu vom vinde niciodată datele tale către terțe părți. Singurele entități care au acces la datele utilizatorilor sunt agențiile sau furnizorii cu care colaborăm în baza unor contracte ce conțin clauze de confidențialitate, fără de care nu ne-am putea desfășura activitatea și, în cazuri excepționale și doar pe baza unor cereri oficiale, instituțiile publice care aplică legea în România. De asemenea, în cadrul companiei noastre au acces la datele dumneavoastră personale doar angajații care trebuie să cunoască acele informații sau care nu își pot desfășura activitatea fără a avea acces la datele respective, conform principiului nevoii de a cunoaște (”on a need to know basis”). La datele dumneavoastră vor avea acces, după caz, însă niciodată mai mult decât este necesar: instituții bancare și agregatoare de plăți online; furnizorii de servicii are oferă sprijin administrativ, profesional și tehnic Companiei pentru suport IT, de securitate și resurse comerciale; parteneri de afaceri, furnizori și subcontractanți pentru executarea tuturor contractelor pe care le încheiem cu dumneavoastră (de ex: firme de curierat, furnizori de soluții IT sau de gestiune-contabilitate, programe de facturare, etc.); agenții de publicitate și rețelele de publicitate care solicită informațiile dumneavoastră pentru a selecta și a difuza anunțuri publicitare relevante pentru dumneavoastră. Noi nu divulgăm agențiilor de publicitate informații despre persoane care pot fi identificate, dar le vom furniza informații agregate despre Utilizatorii noștri (de exemplu, putem informa că 500 de bărbați/femei cu vârsta sub 30 de ani au dat click pe reclama lor într-o anumită zi). De asemenea, putem utiliza astfel de informații agregate pentru a ajuta agențiile de publicitate să ajungă la tipul de public pe care îl vizează. Putem să folosim informațiile cu caracter personal pe care le-am colectat de la dumneavoastră pentru a respecta dorințele agențiilor de publicitate prin afișarea mesajelor lor publicitare publicului vizat; furnizorii de servicii de analiză și de motoare de căutare care ne ajută în îmbunătățirea și optimizarea Website-urilor noastre. RUBIN poate dezvălui, de asemenea, date cu caracter personal unor consultanți externi (de exemplu, avocați, contabili, auditori), doar dacă este necesar.

    10. Securitatea datelor
    Păstrăm datele dumneavoastră pe serverele noastre și pe servere găzduite de terțe părți (inclusiv serviciile de cloud ale terţelor părţi cloud - ”cloud-based services”). Folosim măsuri tehnice și organizatorice adecvate, menite să vă protejeze datele cu caracter personal și să împiedice accesul neautorizat.

    11. Mesaje de marketing
    În cazul în care avem acordul dumneavoastră, vă vom vom trimite, prin email, mesaje de marketing cu scopul de a vă informa despre ofertele noastre lunare, produse noi și servicii. Dezabonare de la newsletter Vă puteți dezabona de la newsletter în orice moment, folosind una dintre metodele de mai jos:
    • - Prin click pe link-ul de dezabonare aflat în subsolul oricărui newsletter primit deja de la noi;
    • - Prin trimiterea unui email către noi la adresa newsletter@rubin2000.ro, în care să solicitați dezabonarea.

    În oricare dintre cele două situații, ne vom asigura că nu veți mai primi mesajele noastre de marketing prin email.

    12. Cookie-uri
    Un "Internet Cookie" (termen cunoscut si ca "browser cookie" sau "HTTP cookie" sau pur și simplu "cookie" ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și este complet "pasiv" (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driveul utilizatorului). Folosirea cookie-urilor ne ajută să:
    • - Vă oferim conținut și oferte adaptate interesele utilizatorilor - reținerea parolelor, preferințele de limbă ( Ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat în contul de utilizator; securitatea online banking; păstrarea produselor în coșul de cumpărături, etc).
    • - Limităm frecvența de difuzare a reclamelor - limitarea numarului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
    • - Furnizarea de publicitate și conținut relevantă pentru utilizator.
    • - Măsurarea, optimizarea și caracteristicile de analytics - cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (de ex: prin motoare de căutare, direct, din alte site-uri, etc).
    Derulăm aceste analize pentru a îmbunătăți site-ul nostru în beneficiul vizitatorilor.

    Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se gasesc de regulă în "opțiuni" sau în meniul de "preferințe" al browserului utilizat. Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteți folosi opțiunea "ajutor" a browserului pentru mai multe detalii.
    Cookie settings in Internet Explorer
    Cookie settings in Firefox
    Cookie settings in Chrome
    Cookie settings in Safari
    Pentru setările cookie-urilor generate de terti, puteți consulta și site-ul:http://www.youronlinechoices.com/ro/

    De asemenea, folosim și alte tehnologii, cum ar fi etichetele pixel, Google Analytics pentru a livra sau a comunica cu cookie-urile și a facilita utilizarea de către site-ul nostru. De asemenea, includem tehnologii de urmărire în mesaje e-mail sau buletine de știri pentru a urmări dacă deschideți mesajele. Utilizăm aceste informații pentru a personaliza serviciile noastre și pentru a măsura eficacitatea generală a conținutului nostru online, a produselor și a ofertelor pe care le prezentăm pe site.

    13. Linkuri către alte site-uri
    Pe site putem furniza linkuri către site-uri pe care Compania nu le controlează. După ce faceți click pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat(ă) către site-ul terței părți. Dacă vizitați oricare dintre aceste site-uri conectate, trebuie să analizați politicile lor privind confidențialitatea. Nu suntem responsabili pentru politicile și practicile altor companii. Compania noastră nu controlează și nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile privind confidențialitatea și notele de informare sau practicile site-urilor sau serviciilor terțelor părți.

    14. Contact
    Dacă aveţi întrebări suplimentare în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale, vă rugăm să vă adresaţi responsabilului nostru pentru protecţia datelor:
    RUBIN 2000 IMPORT-EXPORT S.R.L.
    Str. Ilioara, nr. 16Q, Sector 3, Bucuresti, Romania
    Cod Postal (Zip): 032125
    tel: 021 423 22 45
    newsletter@rubin2000.ro

    -----------------------------

    Ultima actualizare: 24 mai 2018. Putem actualiza această Politică de Confidențialitate din când în când și vom posta modificare pe site-ul noastru. Vă rugăm să consultați această Politică de Confidențialitate periodic pentru orice modificări.
Copyright © Rubin 2000. Toate drepturile rezervate

Termeni si conditii

Politica de confidentialitate

Proiect realizat de NetDesigner